kundservice

Kundservice

Garantiärenden

Efter godkänd slutbesiktning gäller en tvåårsgaranti på utfört arbete, vitvaror och övrig inredning i ert nya hus. Det ingår även en tioårig nybyggnadsförsäkring från Gar-Bo.

Om det skulle uppstå några frågor eller om ni får problem med något i huset är vi tacksamma om ni kontaktar vår eftermarknadsavdelning via mailadressen emprojekt@gotenehus.se. Vi kommer då att svara på era frågor och kontakta er för vidare information i ert ärende. Alla mail besvaras inom en vecka. (Vid semestertid kan det vara lite längre svarstid).

För att vi ska kunna hjälpa er på bästa sätt vill vi att ni uppger följande information i mailet:

Ämne: Projektnummer och projektnamn
Namn:
Telefonnummer:
Projektnummer:
Projektnamn: (t.ex. ”Hasselbacken”)
Husnummer: (t.ex. ”Hus 1”)
Ärende: Beskriv ditt ärende

Akuta ärenden

Vid akuta ärenden som t.ex. vattenläckor utanför ordinarie arbetstid hänvisar vi er till valfri jourha­vande entreprenör för att begränsa ev. skador så snabbt som möjligt.

Vitvaror

Får ni problem med era vitvaror kontaktar ni Electrolux Service, telefonnummer finns i drift- och skötselpärmen som ni fick vid tillträdet. Ta gärna fram produktnumret för vitvaran det gäller (finns på ma­skinen och i instruktionsboken) och slutbesiktningsprotokollet (gäller som kvitto) innan ni ringer.

Stort tack på förhand!